
Manşet
23-03-2021, 15:02
165
Bakcell abunəçiləri necə tora salır ? -ŞİRKƏTİN MAXİNASİYALARI...
Ölkənin ikinci mobil operatoru olan “Bakcell” barədə şikayətlər hər gün mediada adamın gözünə girir.
Müştərilər demək olar ki, kütləvi şəkildə şirkətin fəaliyyətindən narazılıq edirlər.
Şirkət cəmiyyətdə öz nüfuzunu itirb.
Hansısa abunəçi şikayət edir ki, mənim xəbərim olmadan hansısa xidməti aktivləşdirirlər və nəticədə hər gün balansımdan pul çıxılır.
Axı, mən hansısa xidmət üçün müraciət etməmişəm. Şirkət nə üçün belə hərəkət edir? Əlbəttə müştərinin cibinə girmək üçün.
Təzədən həmən xidməti deaktiv etmək üçün yenə müştəridən pul tutulmalıdır. Təsəvvür edin 10.000 müştərini bir gündə aldatsalar, 0.59 *10.000 = 5900 manat. Bircə gündə.
Bakcell-in 4 milyon abunəçisi var ee. Bunun 20-30 faizini tora salmaqla, 1 ayda milyonlarla pul qazanırlar.
"Bakcell"in qiymət siyasətinə nəzər yetirdikdə hərc-mərcliyi açıq aydın görmək olur.
“Bakcell”in kredit xidməti də rəsmən sələmçi funksiyasını yerinə yetirir. Belə ki, əvvəllər 1 kredit borcu olan abunəçi 1 manatlıq kontur almaqla borcunu ödəyə bilərdi (96 qəpik). İndi isə bunun üçün ən az 2 manatlıq kontur almaq lazımdır. Çünki yeni tarifə əsasən kredit borcu 1.20 AZN təşkil edir.
Eyni qayda ilə, 2 kredit borcunu ödəmək üçün dəyişikliyə qədər 2 manatlıq kontur almaq kifayət edirdisə, indi bu rəqəm 2.40 AZN-dir, Lakin bu hamısı deyil. Mobil operator kredit borcu ödənildikdən və balans artırıldıqdan sonra da 1 AZN çıxır. Balansından pulu yoxa çıxan abunəciyə isə heç bir arayış verilmir.
Digər tərəfdən, 2 kredit borcunu ödəməyənlər nə əlavə kredit əldə edə bilir, nə də başqa nömrədən öz balansına məbləğ göndərə bilir.
Ən maraqlısı odur ki, Bakcell şirkətini SOCAR-la, daha dəqiq desək, Rövnəq Abdullayevin müavini Mikayıl İsmayılovla bağlayan nədir ?
NÖVBƏTİ YAZIMIZDA 055-211-288 NÖMRƏLƏRİ FANTASTİK QİYMƏTLƏRİNDƏN GENİŞ BƏHS EDƏCƏYİK...
Müştərilər demək olar ki, kütləvi şəkildə şirkətin fəaliyyətindən narazılıq edirlər.
Şirkət cəmiyyətdə öz nüfuzunu itirb.
Hansısa abunəçi şikayət edir ki, mənim xəbərim olmadan hansısa xidməti aktivləşdirirlər və nəticədə hər gün balansımdan pul çıxılır.
Axı, mən hansısa xidmət üçün müraciət etməmişəm. Şirkət nə üçün belə hərəkət edir? Əlbəttə müştərinin cibinə girmək üçün.
Təzədən həmən xidməti deaktiv etmək üçün yenə müştəridən pul tutulmalıdır. Təsəvvür edin 10.000 müştərini bir gündə aldatsalar, 0.59 *10.000 = 5900 manat. Bircə gündə.
Bakcell-in 4 milyon abunəçisi var ee. Bunun 20-30 faizini tora salmaqla, 1 ayda milyonlarla pul qazanırlar.
"Bakcell"in qiymət siyasətinə nəzər yetirdikdə hərc-mərcliyi açıq aydın görmək olur.
“Bakcell”in kredit xidməti də rəsmən sələmçi funksiyasını yerinə yetirir. Belə ki, əvvəllər 1 kredit borcu olan abunəçi 1 manatlıq kontur almaqla borcunu ödəyə bilərdi (96 qəpik). İndi isə bunun üçün ən az 2 manatlıq kontur almaq lazımdır. Çünki yeni tarifə əsasən kredit borcu 1.20 AZN təşkil edir.
Eyni qayda ilə, 2 kredit borcunu ödəmək üçün dəyişikliyə qədər 2 manatlıq kontur almaq kifayət edirdisə, indi bu rəqəm 2.40 AZN-dir, Lakin bu hamısı deyil. Mobil operator kredit borcu ödənildikdən və balans artırıldıqdan sonra da 1 AZN çıxır. Balansından pulu yoxa çıxan abunəciyə isə heç bir arayış verilmir.
Digər tərəfdən, 2 kredit borcunu ödəməyənlər nə əlavə kredit əldə edə bilir, nə də başqa nömrədən öz balansına məbləğ göndərə bilir.
Ən maraqlısı odur ki, Bakcell şirkətini SOCAR-la, daha dəqiq desək, Rövnəq Abdullayevin müavini Mikayıl İsmayılovla bağlayan nədir ?
NÖVBƏTİ YAZIMIZDA 055-211-288 NÖMRƏLƏRİ FANTASTİK QİYMƏTLƏRİNDƏN GENİŞ BƏHS EDƏCƏYİK...